Слави скочи на социологическите агенции – бъркали целенасочено, а той щял да изкара 8,5%

0

„Не е проблемът в това, че социологическите агенции бъркат. Проблемът е, че бъркат целенасочено. В услуга на този или онзи. Този, който плаща или онзи, на когото симпатизират.
Не съм си позволявал досега да ги коментирам, защото всеки път съм си казвал: „Това не е важно. Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!“. Само че, когато някой прекалява, винаги трябва да получава урок и да има справедливост.“ Това коментира на страницата си във Фейсбук Слави Трифонов.

Ето какво още казва той:


И сега ще ви дам факти, за да видите как стоят нещата и каква е истината:
Преди изборите за 45-ия парламент, според „Маркет линкс“, за партия „Има такъв народ“ ще гласуват 11,7%, а според „Алфа рисърч“ за нас ще гласуват 12.7%.

А реалността е следната:
На изборите за 45-ия парламент за „Има такъв народ“ гласуваха 17.66 %. Тоест, разлика от 5-6 процента. Какво са 5-6 процента разлика за една уважавана социологическа агенция? Нищо. Голям праз! Казали нещо- не познали. Нали ще има следващи избори.

И на следващите избори „Маркет линкс“ ни дава 18.8%, а „Алфа рисърч“ -18.2%. А ние правим- 24.08% – пак 6 процента разлика.

Затова, когато ние решихме да направим социология, сключихме договор с третата социологическа агенция в света „Ипсос“, която между другото прави социологическите проучвания за изборите във Франция, Америка, Канада, Германия и редица други страни. „Ипсос“ ни дава 8,5%.

Ако въобще вярвате на социологически агенции, вие ще решите на кого да вярвате. Толкова за социологията.

Оставете отговор

Вашият e-mail няма да се показва.